2015年10月18日 星期日

李嘉誠同卓毅游泳會買假 likes 厄人

李嘉誠都要買假 likes ? 李嘉誠買假 likes 厄左幾千萬。

香港首富李嘉誠你一定識, 仲有一個李嘉誠, 如果唔識, 可能2014年世界杯足球賽你唔係香港,  小賭可以怡情大賭可以變李喜誠果個李嘉誠你記唔記得? 這個李嘉誠, 聽講靠賣毒賭波貼士厄左幾千萬。


李嘉誠係香港開過幾間游泳會, 第一間叫做冠生游泳會, 第二間叫做港泳游泳會, 第三間叫做壹游泳會, 每一兩年改一次名, 因為每開一間都厄左好多錢, 收左學費即走佬, 呢三間游泳會, 閒閒地都有一千幾百個 likes, 泳天海天咁大間都係得幾百個 likes。

仲有一間泳會都好X賤格, 都係靠假 likes 厄人學游水, 仲學李嘉誠開過包學識游泳班, 包學唔包識


卓毅游泳會的泳班仲好X奇怪, 連三四堂一班都有, 點解? 係睇下網友D投訴就知:

好多游泳會古古怪怪, 用d怪招 tum 人學游水, 呢間都好奇怪, 游泳班4堂一期, 實學唔識, 然後再 tum 你報班, 本來10堂學得曉, 搞搞下變左十幾二十堂, 真係識做生意呀, 表面上睇好似好正當, 原來想分開幾刀斬你千幾二千蚊, 外面正規的的游泳班都係七至十堂一個 course, 邊有可能4堂架, 分明想斬客, 用平價引你入局...


我諗住同個女一齊學, 見呢間卓毅有成人班, 所以報左, 學完一期仲未學曉, 個教練叫我再報初班,唔係馬, 學完一期初班又學初班, 學果啲野一模一樣, 激鬼氣, 叫個女去泳天學

 

wsgh1015
複式洋房
wsgh1015
複式洋房

發表於 14-5-31 01:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印

我諗住同個女一齊學, 見呢間卓毅有成人班, 朋大友話學過, 所以報左, 學完一期4堂仲未學曉, 個教練叫我再報初班,唔係馬, 學完一期初班又學初班, 學果啲野一模一樣, 激鬼氣, 叫個女去泳天學, 後尾我同朋友講, 話邊有4堂一期的游泳班,擺明想昆你學
卓毅的游泳班很古怪, 4堂一個游水班, 我問過朋友, 點會4堂學得識游水架, 呢間泳會想昆人就真, 真係識搵錢, 昆左你學先, 學唔曉再氹你學多期

後來朋友同我講番, 話呢間野想你學完一期又一期, 第一期4堂, 第二期話最好報12堂的, 氹佢學左幾期



收藏0 分享0 支持0 反對0 分享
回覆 引用
舉報 返回頂部


ivanhomum
複式洋房

 發表於 14-6-10 10:38 |只看該作者
When my son is small, he joined win tin


1 則留言:

  1. 匿名2015年6月2日 上午12:12
    卓毅游泳會成人游泳班 宣傳內容如下 10堂包學識一種泳式 25米 備註: 據資深教練說, 游25米, 好多大人要學幾個月至得, 唔通免費教幾個月?

沒有留言:

張貼留言